BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama




Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
BulletPočítadlo dluhu
BulletReklama
BulletReklama
Adieu-Epp.com

UKIP

Bruges Group

European Foundation

Brussels Journal

Konzervativní listy
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Ron Paul

Nechte nás být

Reformy.cz

Christianitas

Institut sv. Josefa

Klimaskeptik.cz

Hnutí pro život

Tradiční rodina

Te Deum

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Revue politika

Vydavatelství Ideál

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Český svaz mužů

vpravo.blog.cz

Skycorps
BulletEuroskeptik
Pokračujeme v tradici

Pokračujeme v tradici www.Euroskeptik.cz

Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
Autor: Tomáš Váňa | Publikováno: 30.4.2010 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Pád Berlínské zdi znamenal dle mínění mnohých konec jedné epochy. Fukuyamova teze o konci dějin se konečně měla začít naplňovat a totalitární systémy marxistického ražení měly do budoucna zůstat temnými stránkami učebnic dějin. Ale zatímco většina obyvatel východního bloku oslavovala, levicoví intelektuálové na západě skřípali zuby. Marxismus se svými projevy žil dále. Západ revolucí svobody neprošel.

Když se ve 20. letech 20. století začalo formovat seskupení levicových intelektuálů známé jako Frankfurtská škola, málokdo tušil, že marxismus nalezl své nejvěrnější pokračovatele právě zde. Myšlení Weitlinga, Fouriera, Owena a Marxe mělo v pozměněné formě přežívat dál. Už ale nemělo být osvobozeno dělnictvo, které ve svém dějinném úkolu, proletářské revoluci, ostudně selhalo. Nově měly být místo dělnictva osvobozeny ty skupiny, které dle Horkheimera, Adorna, Marcuse, Benjamina a dalších byly dějinně utlačovány západní civilizací. Tedy zejména vyznavači náboženství jiného než křesťanského, rasy jiné než bílé, sexuální orientace odlišné od heterosexuální a etnika neevropského.

Boj proti západnímu myšlení a hodnotám měl být veden Marcusovými utlačovanými menšinami, a to prostřednictvím psychologické manipulace, nikoli filosofické argumentace. Geniální Frommova myšlenka ovládnutí vzdělávacího systému umožnila od raného dětství formovat příjemce státního vzdělávání natolik efektivně, že přijali novou morálku a zamítli rodičovskou výchovu. Státní školství se stalo nástrojem ideologizace a otevřeně hlásalo, že škola nadále nemá učit exaktním faktům, nýbrž kritickému myšlení a formování názorů a postojů. Pedagogové tuto novou vizi přijali s nadšením, neboť zatímco se rodiny a společnost dosud držely morálky tradiční, akademický svět byl prodchnut novou ideologií morálky vědecké.

V téže době se na Západě začal prosazovat kulturní pesimismus, tedy postoj, jímž lidé postmateriálním pohledem nahlíží vlastní kulturu jako závadnou a který je dle neomarxistů nutným předpokladem revoluční změny. Kritická teorie Frankfurtské školy slavila úspěch a pocity odcizení a zoufalství se staly módní vlnou.

Učení Frankfurtské školy zavrhlo západní civilizaci, v jejímž lůně vzniklo. Její představitelé zamítli morálku, v níž byli vychováni a vytvořili ideu nového člověka, který již neměl být svazován morálkou, vycházející z metafyzického pohledu na lidskou bytost a jeho transcendentální povahu. Nový člověk měl do budoucna podléhat morálce vědecky vytvořené, navazujíce tak na empirické tradice osvícenství a z něho vzešlých věd, zejména sociologie, antropologie, psychologie a kulturologie. Dědictví empirismu, scientismu a existencialismu mělo konečně své dědice, soustřeďující se na materialistickou filosofii. Byla to myšlenka radikální proměny společnosti, v níž již nebylo místa například pro rodinu, která byla chápána jako umělé diktátorské společenství, prolezlé sociální nespravedlností a sexismem.

Tyto ideje dnes nejenže přežívají, ale jsou šířeny se zvyšující se intenzitou prostřednictvím ideologie politické korektnosti, jež je zatím posledním fází vývoje marxismu. Je to nová rovnostářská ideologie, rozšiřující myšlenku sociální spravedlnosti na všechny složky společnosti. Kromě jediné. Té, která je dle ní zodpovědná za veškerá příkoří minulosti. A tou je bílý, heterosexuální, náboženský, pracující muž, řídící se přirozeným zákonem, vyvěrajícím z jeho svědomí. Tedy bytost, kterou Frankfurtská škola bytostně nenávidí.

Jedním z nejkřiklavějších projevů politické korektnosti je využívání konceptu lidských práv, ve své podstatě bezpochyby chvályhodného, jenž začal být zneužíván k prosazování této ideologie osvobození utlačovaných skupin. Ve jménu spravedlnosti začala být vytvářena práva, která s původně definovanými lidskými právy, především na život, svobodu a soukromý majetek, nemají nic společného. Nově formulovaná práva na rodinu, na děti, na práci a další ideologické konstrukty vytvářejí nároky, které jsou neuspokojitelné.

Tuto ideologii tlačí současný politický establishment, který dospíval v 60. letech a přijal neomarxistickou doktrínu za svou. Samotný předseda Evropské komise, José Manuel Barroso byl jako příslušník Marx-leninistické studentské federace jedním z lídrů portugalského maoistického hnutí a později členem Komunistické strany portugalských dělníků. Stejně jako on je i většina ostatních zastánců této ideologie přesvědčena o své mravnosti. Jsou přesvědčeni, že konají dobro. Dobro, které si vytvořili vlastními mravními zákony a zamítnutím těch, které ční nad nimi. Zavrhli tisíciletí přetrvávající přesvědčení, že mravní závažnost vraždy, krádeže či lži není předmětem lidského soudu, případně stisknutých hlasovacích tlačítek, nýbrž je od svých subjektů indiferentní. Zapomněli na pravý význam spravedlnosti a sledují pouze onen Marxem inspirovaný zápas za nastolení sociální spravedlnosti.

Tato myšlenka spravedlnosti je zrádně přitažlivá, vždyť jaký cynik by protestoval proti spravedlnosti? Vymáhání této hodnoty se však tragicky zvrhlo a bylo převedeno do opačného extrému. Dnešní boj za zrovnoprávnění a ochranu utlačovaných menšin a implicitní snaha o ospravedlnění domnělých chyb minulosti je veden nástroji pozitivní diskriminace a politické korektnosti, které se staly nástrojem revolučního boje. Bohužel ti, kdo prosazují rovnost a spravedlnost si neuvědomují, že tyto dva pojmy jsou vzájemně rozporné. A ještě hůře, že, slovy Ralfa Dahrendorfa, kdo chce především rovnost, často cestou zapomíná na svobodu. Je to právě nerovnost, co je základem svobody.

Nelze pochybovat o tom, že různé skupiny obyvatel byly v dějinách znevýhodňovány. A že přiznávání lidských práv je chvályhodným pokrokem. Je správné, že černoši již v našem civilizačním okruhu nejsou otroky, že homosexuálové nejsou popravováni a kacíři upalováni. Ale ve jménu nastolení spravedlnosti došlo k opačnému extrému. Politická korektnost se stala ideologií, a každý, kdo se vysloví nekonformně s ní, je odsouzen. Ne racionálně, ale ideologicky. A kde vládne ideologie, tam šílenství vítězství nad kritickým myšlením a zdravým rozumem. Kritici rasových kvót jsou tak dnes označováni za rasisty. Přesvědčení o existenci společenských rolí nevhodných pro ženy má za následek obvinění ze šovinismu. Hlasy protestující proti přistěhovalectví jsou umlčovány výtkou xenofobie. Odpor proti normalizaci homosexuality zase nařčením z homofobie.

To je obvyklá konsekvence přechodu myšlenek v ideologii. Neboť ideologie nehodnotí svůj program. Šiřitelé ideologií mají své přesvědčení, cíl a jednají, nehledíce na prostředky a důsledky. Proto mohl Stalin nechat zemřít desetimiliony a nazvat to statistikou – v zájmu budování světlých zítřků bylo v souladu s novou morálkou vše povoleno.

Antiutopista George Orwell správně došel k závěru, že slova jsou zbraně. Nazvěte svého oponenta antisemitou, rasistou či šovinistou a veškeré jeho argumenty učiníte bezpředmětnými. Bude muset bránit ne myšlenku, ale sebe. A to soudně, neboť obviněný z diskriminace musí prokázat svou nevinu. Vznikl tak moderní institut presumpce viny a skácel se další pilíř římského práva, podťat naší pokrokovou společností.

S touto postupnou ideologizací se nám zužuje prostor na vyjádření pravdy. Neboť tam, kde je prosazována rovnost, se pravda stává nepříjemnou zátěží. Nejsem rasista, ani xenofob. Islamofob, ani homofob. Šovinista, ani etnocentrista. Antisemita, ani elitář. Ale vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí evropských velkoměst a homosexuálové nemají právo na děti. Že ženy bezdůvodně pláčou a kanibalismus je zavrženíhodný. Že Židé milují peníze a západní civilizace ční vysoko nad ostatními. Čest všem výjimkám. A teď mne suďte. Soudní obsílky přebírám a za pravdu se nestydím. S radostí si ji před prokurátorem zodpovím.

http://tomasvana.cz/

5451 čtenářů | 33 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Josef Novák, 30.4.2010 0:36:09)
Odpovědět
Ten bilboard na tom obrázku nahoře, to je realita,fotomontáž nebo nějaká mě nepochopitelná ironie a kde to je?
A dále se chci zeptat autora jaké má povědomí o tom, že v Indii se stále i dnes upalují vdovy? Já myslel, že to Britové tvrdě zatrhli.
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Brabec, 30.4.2010 5:07:37)
Odpovědět
Víte, že nejde o upalováni, ale o to vyjadřovat své názory a pojmenovávat věci pravými jmény.
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Josef Novák, 30.4.2010 11:35:15)
Odpovědět
Ale ne, autor tvrdí, že chce otevřeně říkat, že v Indii upalují vdovy. Já nezpochybňuji to, že má právo vyjadřovat své názory a pojmenovávat věci pravými jmény, ale jestli je to pravda.
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(kingsfield, 30.4.2010 16:07:00)
Odpovědět
British attitudes in their later history in India are usually given in the following much repeated quote, usually ascribed to General Napier -

You say that it is your custom to burn widows. Very well. We also have a custom: when men burn a woman alive, we tie a rope around their necks and we hang them. Build your funeral pyre; beside it, my carpenters will build a gallows. You may follow your custom. And then we will follow ours.[40]
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Lukáš Petřík, 30.4.2010 6:42:30)
Odpovědět
Pokud vím, tak Britové v Indii už hezkou chvíli nevládnou...
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Josef Novák, 30.4.2010 11:34:16)
Odpovědět
Pane Petříku, prosím Vás. Nebudeme tady přece slovíčkařit a zkoušet se z historie. Když Britové vládli v Indii, tvrdě tento zvyk potlačovali, takže předpokládám, že už není tak rozšířen a pokud se vyskytne, jak se teď dozvídám od Penzisty, tak to šetří policie. Já nevím, jak často se tyto případy vyskytnou, ale myslím si, že to už není běžná praxe. Pokud ano, ať mě někdo vyvede z omylu.
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Penzista, 30.4.2010 10:59:07)
Odpovědět
Před několika lety řešila indická policie případ upálení vdovy. Jednalo se o asi dvacetiletou dívku, kterou omámili a dali na hranici. Ona i manžel pocházeli z kasty kšátrijů, lidé kteří ji upálli byli vzdělaní a bohatí, nikoliv nevzdělaní primitivové.
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Peťa, 3.5.2010 19:55:19)
Odpovědět
http://www.rozhlas.cz/vedaarchiv/portal/_zprava/162011
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(dr., 30.4.2010 6:55:47)
Odpovědět
Naprosto s autorem souhlasim. Dokonce jsem presvedcen, ze nazyvani veci pravymi jmeny neni jen pravo, ale dokonce povinnost kazdeho slusneho cloveka. Jinak nam neomarxiste a jejich prolhani levicovi nohsledi, kteri "lzi pouzivaji kazdy den" (Rath) lzou o svem "zvlastnim poslani" (Paroubek) svobodu opet ukradnou.
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(john, 30.4.2010 8:13:16)
Odpovědět
Moc pěkný článek.
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Blabla, 30.4.2010 9:13:51)
Odpovědět
Nemůžete nazývat věci "pravými" jmény protože by jste mohl být označen podle současně platných podivných zákonů za pomlouvače, rasistu, sxtrémistu nebo ještě něco jiného.Nemůžete ani nazvat chyceného zloděje, že je zloděj, dokud to někdo oficiálně neodsouhlasí. Pravda a láska se rozplyzla do falešné solidarity,špiclování a sledování lidí a jejich názorů, mimo zdravý rozum.A všichni se tváří, že to je ta pravá svoboda a demokracie.
Re: svoboda a demokracie
(anonym, 30.4.2010 11:31:33)
Odpovědět
postdemokracie není demokracie, svoboda je oklešťována pod různými záminkami každým dnem
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Jiřinka, 30.4.2010 9:16:03)
Odpovědět
Ano, souhlasím s vámi - i já to tak cítím. a nevím , kde se dovolat pravdy.
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Fiter, 30.4.2010 19:01:17)
Odpovědět
Já Vám odpovím, nikde.Tihleti všichni Barrosové myslí v první řadě na svoji věčně hladovou kapsu až potom je ideologie.
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Sunny, 30.4.2010 10:08:23)
Odpovědět
Skvělý článek, autor mi mluví z duše.
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(ivoš, 30.4.2010 11:15:03)
Odpovědět
Nejznámější z těch, co se jasně postavili proti politické korektnosti a říkali bez obalu to, co si myslí oni i spousta dalších, byl Adolf Hitler.
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Heřman Vidlák, 30.4.2010 17:37:13)
Odpovědět
Hezká demagogie. Zaměňujete příčinu a následek. Zjistěte si, co předcházelo vítězství NSDAP ve volbách.
Dnešní politickou korektností (potlačování selského rozumu) si o nového Hitlera koledujete.
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(ivoš, 30.4.2010 19:24:33)
Odpovědět
Nevím co máte na mysli tím příčina x následek, ale AH politicky korektní nebyl a mnohým se to líbilo, a líbilo se jim to dnes (mutatis mutandis), poněvadž říkal to, co si oni mysleli a báli se to říci (nebo jim to bylo blbý).

Tvrzení "Indové upalují vdovy" je demagogické a manipulativní. Pokud se to stane (v Indii nebo jinde), je jistě záhodno o tom informovat, ale paušální hodnocení je cesta do pekel.

Nevím, jak jste došel k tomu, že "politická korektnost" je "potlačovámí selského rozumu", to je nějaká klička. I když selský rozum (v zásadě nic proti němu) mi jasně říká, že země je placatá. A i kdyby byla nakrásně kulatá, jak říkají nějací obrejlenci, tak na druhé straně nemohou žít protinožci, páč by popadali, to je přece každému jasné...
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(dako, 30.4.2010 23:08:52)
Odpovědět
Jestliže vám selský rozum říká, že země je placatá a z druhé strany musíte nutně spadnout tak to není selský rozum a vy jste hlupák. Toto je naopak ideologie, kterou se bez rozumných důvodů řídila církev.
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Peťa, 3.5.2010 19:57:43)
Odpovědět
Pane troubo, v době AH žádná politická korektnost neexistovala. To se pak není co divit, že AH nebyl politicky korektní.
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Krahujec, 3.5.2010 22:07:58)
Odpovědět
Mno, Ivoši, před druhou světovou válkou (a vlastně ani dlouho po ní) politická korektnost neexistovala. I když jistě existovala témata, o nichž se nemluví a ta Hitler samozřejmě respektoval. To, že mimoevropské kulury jsou dokonale primitivní a méněcenné patřilo k základnímu vzdělání každého civilizovaného Evropana a rozhodně se za tuto znalost nestyděl.

Naopak bych řekl, že Hitler některé tyto "pravdy" rozporoval, neboť evropskou civilizaci často považoval za "židáckou pakulturu" a vyzdvihoval naopak barbarské kultury, které spolu vedou vznešený boj. Takže v jistém smyslu byl politicky korektní - narozdíl od vůdců Spojenců si myslel, že primitivní národy válečníků mají stejnou cenu jako zženštilé národy civilizované, respektive, že každý národ má právo vést "svůj boj".
EU chrání teroristy
(richard, 30.4.2010 11:16:43)
Odpovědět
Hlavní strana › Zahraničí › Evropa
Rada Evropy kritizuje Slováky za vyhoštění Alžířana

Autor: ČTK

29.04. 18:00

Alžířan Mustafa Labsí byl vyhoštěn ze Slovenska.V Radě Evropy zazněla ostrá kritika na adresu Slovenska za to, že přes výrok Evropského soudu pro lidská práva vyhostilo do vlasti Alžířana odsouzeného tam pro terorismus.

Předseda komise Parlamentního shromáždění Rady Evropy pro lidská práva Christos Purgurides označil slovenský postup za projev pohrdání soudem. Alžířan Mustafa Labsí byl ve své vlasti v nepřítomnosti odsouzen na doživotí kvůli terorismu. Na Slovensku se několik let pokoušel získat politický azyl. Koncem března slovenský nejvyšší soud žádost definitivně odmítl a minulý týden byl Labsí vyhoštěn do Alžírska.

Evropský soud pro lidská práva ale předtím svým předběžným opatřením jeho vyhoštění do Alžírska zakázal. Alžířanův obhájce tvrdil, že mu tam hrozí mučení. Soud je instituce Rady Evropy a jeho výroky jsou pro členské státy rady, a tedy i pro Slovensko, závazné. Soud ale nemá prostředky k tomu, aby si respektování svých rozsudků vynutil.

Purgurides dnes řekl, že slovenské ignorování výroku soudu znamená "přímý útok na jeho autoritu" a je projevem "nepřijatelného opovržení vůči evropské úmluvě o lidských právech". Slovenské ministerstvo vnitra po Labsího vyhoštění reagovalo na výtky jeho obhájce poukazem na to, že dostalo diplomatické záruky, že Labsímu mučení nehrozí, a uvedlo, že v jeho případě považovalo za důležitější ochranu slovenských občanů.

Podle slovenského nejvyššího soudu nebylo možné vyloučit, že by pro Slováky mohl být nebezpečný. Labsí byl kromě Alžírska odsouzen také ve Francii, a to za podíl na přípravě atentátu během vrcholné schůzky skupiny sedmi nejvyspělejších zemí světa (G7) v roce 1996.
Re: EU chrání teroristy
(Sunny, 30.4.2010 12:51:02)
Odpovědět
Pokud je to skutečně tak, jak píšete ve svém příspěvku, postupoval slovenský soud naprosto v pořádku a suverénně. Evropský soud si svůj verdikt může vetknout za klobouk.
Re: EU chrání teroristy
(Janos, 1.5.2010 7:25:08)
Odpovědět
Řadu svých výtvorů si může dát za klobouk nejen Evropský soud, ale i Rada Evropy a náš Ústavní soud. Jsou to instituce bez zodpovědnosti a propojení na evropskou realitu, většina jejich členů těchto institucí si jaksi žije ve vlastním světě a pro sebe.
Re: EU chrání teroristy
(Peter, 30.4.2010 15:07:05)
Odpovědět
Niečo z radikálnej stránky RevolutionMuslim.com:

Taliba al-Quran

Mustapha Labsi - a missing brother

Please help us find Mustapha who was extradited from Slovakia on 19 April and held incommunicado since his arrival in Algeria.

The louder our voices, the more likely that Mustapha will be allowed access to a solicitor.

Also Slovakia must be called to account for extraditing Mustapha regardless of a stay of extradition ruling by their Constitutional Court and the ECHR.

Many of us will know Mustapha from his amusing letters sent from his "international" travels through Europe's prisons and detention centres.

Mustapha only went to Slovakia to seek asylum and get access to his little boy who, as a baby, was cruelly taken from Mustapha by the UK and handed to his maternal grandmother when his wife's mental health broke down.

In my humble opinion, Mustapha Labsi deserves a few minutes of your time. Can you imagine what he is suffering while he waits on us?

Please take action for Mustapha. Umar and Maryam have taken time to put this action alert together, please add a few minutes of yours.

http://helptheprisoners.org/index.php?alertid=78&cat=alerts

Samozrejme, že aj Amnesty International protestovala voči jeho vydaniu do Alžírska, lebo "boli porušené jeho práva."
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Josef Novák, 30.4.2010 11:38:18)
Odpovědět
A ještě jednou k tomu obrázku nahoře. To je opravdu reálný návod jak znásilňovat ve Finsku? A odkud to je?
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(zuzana, 30.4.2010 14:23:57)
Odpovědět
Všude se chovají pokrytecky jak v televizi, novinách, tak i politici. Nepojmenují věci pravými jmény, ale obyčejní lidé to cítí, že lžou. Bohužel to neumí tak hezky popsat jako pan Váňa v článku. Je to svatá pravda, co se děje.Připadám si, že žiju mezi mimozemšťanama, kteří blábolejí nesmysly, kterým lidi ani nerozumějí. Taková je situace v celé Evropě.Nájezdy Mongolů, Ukrajinců, cikánů a pod, kteří nemají korunu v kapse, to je Praha a každé větší město v republice, jo a taky arabů a černochů. Všechny musíme chápat, že zde prodávají drogy, kradou,berou finanční podpory od státu - to je od všech lidí bez jejich souhlasu. sodoma gomora.
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Niky, 30.4.2010 15:53:38)
Odpovědět
V.r.1999 napsal V Klaus článek pro Lidové noviny,ve kterém ostře varuje před multikulturalismem! Hned V Klause napadli,pravdoláskový ultralevicový darebáci v čele s Pithartem a Šiklovou a označili Klause za xenofoba a div ne fašistu.
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Dan, 1.5.2010 11:56:04)
Odpovědět
Václav Klaus je populistický žvanil, který nikdy nedělal to co kázal, jako euroskeptik podepsal náš vstup do EU, jakoodpůrce Lisabonu ho podepsal, jako pravoicový ekonom prováděl levicovou socialistickou politiku, odlužoval firmy, odmítal velké privatizace, uměle udržoval zaměstnanost, reguloval vše co šlo vůbec regulovat..

Jak mu můžete cokoliv věřit ??
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Ježibab a, 1.5.2010 14:38:57)
Odpovědět
Dane jste křivák, už Vás všichni známe i ty Vaše bláboly.Ještě nedávno jste chtěl V.K. křižovat za postoje vůči LS. Na nás to neplatí, najděte se někde jinde, třeba Vám to budou baštit. Už ani ta baba jaga z perníkové chaloubky Vám to něžere. Ani pěkný víkend Vám nemůžu popřát!
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Hardy, 1.5.2010 21:56:48)
Odpovědět
Dane seš vůl.
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(Dr.Troškrt, 30.4.2010 17:24:13)
Odpovědět
Já doufám, že se to alespoň v Evropě vrátí k normálu. Již z pudu sebezáchovy, nebo z ekonomických důvodů. Náznaky tady již jsou, i když to nebude rychlé, protože "aktivisté" těchto vylomenin budou bránit svá koryta velmi hlasitě.
Re: Vadí mi, když nemohu říci, že cikáni kradou a Indové upalují vdovy. Že muslimští mladíci plundrují předměstí
(PA, 1.5.2010 15:20:09)
Odpovědět
Plujete velmi,velmi po povrchu.Buď nevíte anebo máte (pochopitelný,také mám rodinu)strach popsat kdo byl Karl Marx,kdo Erich Fromm,kdo Walther Schoenflies Benjamin,kdo Theodore Adorno...a celá ta skupina z frankfurtské školy.To je jedna rabbínská škola a jedno rabbínské učení a v této souvisloti ta značka po straně "standing together with israel" působí velmi legračně a velmi srandovně.